Saturday, November 17, 2012

Kawan


Selalu tak sependapat..
Cakap kadang sampai boleh makan dalam, dalam sangat..
Bila gelak boleh putus urat, senak perut, berair mata..
Makan sama, minum sama, padahal selera berbeza..
Kongsi cerita, kongsi rasa, kongsi rahsia..
Tenggelam timbul..
Bila senang lupa, bila susah, mengaku kawan sampai mati..
Pengkritik, peminat, pembimbing, peneman setia, kadang boleh jadi musuh paling hebat lakonannya..

Kawan apa kalau macam ni lah gayanya kan?
Tak kesah..

Bila itu semua yang buat aku kenal siapa kau..apa itu dunia..
Tak akan putus silaturrahim, kalau pun kawan hanya seketika..
InsyaAllah..

Published with Blogger-droid v2.0.6

tears....

Published with Blogger-droid v2.0.6

Tuesday, November 13, 2012

Intern #6

Countdown!

3

2

1

......

But, the truth is, tak tahu sebenarnya nak rasa apa.

Published with Blogger-droid v2.0.6

Sunday, November 11, 2012

Nak pergi ke satu destinasi, tapi hampir satu bandar aku pusing. Sampai ke saat ini aku belum pernah suka jalan raya di Kuala Lumpur. Belum pernah.

Published with Blogger-droid v2.0.6