Tuesday, April 27, 2010

sudah lame!!



hello my new partner!!
teruje.akhirnye tr'create' juge blog ni (^_^) hmm.xtau nape gatal nk buat.maybe i need a new medium utk luahkan or story about my life.before this memang rajen giler nak tulis dalam journal.haha.journal kah?? ala.macam zaman sekolah dulu teacher suroh tulis tentang ape2 yang kite lakukan dalam sehari atau ape sahaje.motif utk improve writing skills.buat memang buat tapi x pernah nak hantar cause malu nk bagi teacher bace.huhu.xpon kan dulu kalau nak tau,pernah ade sepasu cactus yg kecil comel.one of my freinds gave it to me.die beli time pg cameron.than aku jadikan cactus tu mcm my second partner after my diary la kan.hehe.bile rase macam tension giler smpai macam nak hempok2 org xpon smpai mcm nk tidor xsedarkan diri, aku akn ckp ngn cactus ni.huhu.its sound crazy kan.mcm org gler sesorg dok ckp ngn pokok 2.tapi ape aku kesah.ak puas.lega.bila ak buat mcm 2.
sekarang aku ade ini.ye inilah.or else what can i call this blog,its like a diary.so senang kalau nak merapu ke..nak marah ke..nk ngumpat ke kan..boleh story kt sini.kongsi same2.oke!!
life must go 0n bebeh =)

No comments:

Post a Comment