Sunday, February 20, 2011

Meet Dato' V.C yaw !!


Semalam ada majlis lawatan Dato' VC ke kampus. Mungkin kalau yang study kt Shah Alam x akan sepeghak aku bila dapat jumpe Dato' VC. Tapi aku agak teruja! Jumpe Dato' Pengarah pon dah cukup teruja.

At 1st memang nak maki hamun sangat la kan sebab asal weekend je mesti ada program but then tadi bila dapat jumpe Dato' VC  & tersesat dalam mini auditorium (yg boleh muatkan 400 org je padahal student je mencecah 4000) untuk dengar ucapan dia, terus tahap nak maki tu kurang sikit. Rasa macam worth it la jugak korban weekend untuk join program tadi. Dan terus termotivate untuk work more harder & kasi lebih focus untuk Degree. Otak tiba2 ligat buat plan macam2. InsyaAllah harap berjalan dengan lancar.

Bila di tanye suara majoriti formal student KBM & yg penting budak kolej, termasuklah diri sendiri ni, mostly ramai yg geram, sakit hati, meluat dengan flow program tadi. Dengan nak kene berkumpul awal 2 jam (selau jpk akan kerek nak marah2 bila bagi arahan) & kene tunggu panas2 kat luar plus bersesak pulak dengan budak Diploma dari Lendu. Cuci mata lah kan?? Tapi..
Memang lah dorang penyumbang kemeriahan Majlis, tapi tak payah over sangat boleh?




Dan yang paling tak suke ancaman dengan menggunakan tindakan tatatertib & markah K.I sebagai alasan untuk wajibkan kehadiran.




Motif bergambar dengan minah senget dalam auditorium bila orang lain klik2 guna dslr, kami klik2 guna camera phone biasa je. 



4 comments:

  1. meriahnya baju.
    baju kolej ka weyh ? hehehe ;p
    nice combination color. ahaaa.

    ReplyDelete
  2. wanie : TQ..lagi meriah bila jalan dari kolej ke kampus ramai2 macam perarakan..

    jen : redha aje..

    ReplyDelete
  3. aku pon baru 1st time jumpa vc malam sebelum de g melaka jumpe korg..
    peghak jugaa

    ReplyDelete