Thursday, May 19, 2011

Thank You Bebeh!!


Semak!! Semak!! Semak!! haha.
Kalau tengok dalam facebook masing semangat mengupload gambar2 konvo. Termasuk lah kau kan! Its normal bila musim budak UiTM berkonvo.

Finally. Turn untuk naik atas pentas sambil senyum lebau2,
 jalan tersipu2 & control ayu sudah selesai. Betul sangat nebes atas stage walaupun naik tak sampai berapa saat pon. Sejuk terus 1 badan kau kan. haha


Tahniah untuk rakan2 semua. Juga tahniah untuk mereka2 yang ANC. Terbaik dari ladang.
 
 
Suupeerrrr Poowerrrr!!!
 Terima kasih tak terhingga of course dan terutama kepada mak & ayah. Mereka kekuatan saya.


Berjaya menamatkan pengajian Diploma in Business Study (DBS)dalam masa 3 tahun. Alhamdulillah. Boleh bangga sekarang ada transkrip yang sah.

Hari tu hanya bertiga, si graduan, emak graduan dan ayah graduan. Kakak2 dan adik2 graduan yang lain, masing2 ada hal. Teringat masa zaman sekolah dulu2. Hari Anugerah Cemerlang. Dan kebanyakan tahun, hanya emak yang selalu hadir. So dah terbiasa kalau ahli keluarga yang lain tak hadir. Tak de lah sentap sangat tiba2 dapat mesej dari kakak kate tak dapat hadir sebab bla bla bla...


Terima kasih juga untuk geng susah senang a.k.a geng lamborghinighini. Merekalah yang jadi peneman setia since 1st day kelas masa di Merbok.

Terima kasih untuk mereka semua yang terlibat secara langsung dan tidak langsung. Terima kasih tidak terhingga. Bajet ucapan macam menang award lak kan.

 Pengalaman dan ilmu yang dikutip di Merbok selama 3 tahun, amat sangat dihargai. Tak ternilai. And now, pulun untuk degree pula. Doakan yang terbaik. Untuk rakan2 juga. All da best!





2 comments:

  1. Kita mmg terbaek dari ladang..
    xde sapa boleh pertikai even tembikai..
    go go Chaiyokk Lamboghinighini!!

    ReplyDelete