Friday, November 25, 2011

Kembaq Lain-lain.



Manusia di atas adalah makhluk Allah yang pertama aku kenal masa mula-mula mendaftar di Uitm Melaka ni. Kebetulan kami dapat bilik yang sama untuk kolej. Kalau dah roomate, confirm2 lah kena kenal kan. Gila kau nak buat psycho sorang2 tak nak berkawan. Bukan aku hidup tanpa kawan. Dan kebetulan juga kami share katil yang same. I mean, katil yg double deck tu. Jangan salah paham. Dan terus kebetulan, course yang sama, kelas yang sama, subjek pon mestilah sama kan. Haha.

Secara suka-suka, boleh declare dia ni kembar aku lah jugak. Walaupun tak sama dari segala segi rupa bentuk fizikal (totally different, macam ying yang, macam hitam putih), tapi kami lahir pada tarikh yang sama, waktu yang sama, cuma aku awal 24 minit dari dia. So, aku kakak 24 minit awal. Haha. Padahal tak ade beza apa pon.

Dua-dua pon teruja bila tahu yang masing2 share the same birthday. 25.11.1989. Biar betul? 25 tu hari ni lah kan? Eh tinggal lagi beberapa minit je before the next day.

So, HAPPY BIRTHDAY to US!

Terima kasih untuk kalian yang mengingati tarikh ini, walaupun dengan bantuan notification dari facebook atau dari kalender dihandphone canggih masing2 atau dengan apa cara sekali pon. Terharu. Dan juga all the wishes and prayers.
TYVM with Love.

Paling comel bila emak orang pertama yang wish. Walaupun dalam mesej dan agak impress bila mesej yang ditaip tu lebih panjang sikit. Hoho.


Kami selalu cakap banyak benda serentak. (Ang kawen dulu!! haha) Terus teringat Norden dan Latikha.





1 comment:

  1. im the kembar! heeeee. lets hope boifren bukan org yg sama okay? okbai!

    ReplyDelete