Monday, December 24, 2012


Cara kau, bukan cara aku.
Tak semua perkara perlu DITUNJUK dengan mata kepala, sebab mata hati itu lebih bermakna. Aku memang cepat rimas, cepat bosan, sebab aku juga merimaskan dan membosankan. Itu memang aku.

Aku pernah biasa, selesa dengan cara kau, tapi tak bermakna itu nokhtah untuk aku dan kau. Tak bermakna aku perlu terus berhenti dengan apa yang aku inginkan, apa yang aku angankan, apa yang kejar, walaupun realiti, itu semua mustahil bagi aku.

Jahat aku, kasar aku, buruk aku,  aku masih damba kasih dari Nya.

Jangan sampai aku remove kau dari friend list. Itu kira bagus lagi, kalau remove kau dari memory list terus??

Minta dijauhkan sebab putus saudara seislam bukan perkara yang elok pun. Itu pasal aku diam. Diam dari kau.

Awal-awal aku pernah cakap yang aku memang pandai berlakon. Elok aku selama yang kau sedar, semua nya lakonan.  Nak hidup kena pandai asah bakat sendiri lah.
Dunia hipokrit memang macam ni.









Hohoiii. Aku tahu ada yang jelik dengan apa yang aku tulis selama ni kan? Sebab memang aku tulis ikut apa yang aku rasa. Fakta auta, belakang cerita.

Yang kau dok bukak blog ni pasal apa? Sendiri buka, sendira baca, sendiri rasa jelik. Memang minta di maki.

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment