Monday, September 13, 2010

Conversation.

BUZZ!!!

kau : hi
sy putra


aku : haha..
putra lrt...


kau : ktne?


aku : rumah saya..


kau : OO
KL sudah?


aku : pj..


kau : oo
xjmp faris ke?


aku : nk wt pe jumpe die memlm mcm ni??


kau : xde la..
mksd sy
bila bila
heheh


aku : tah..
xkot..


kau : oo
bl blk kedah?


aku : insyaAllah sabtu...


kau : oo
beli tiket dh?
ke faris hntr?


aku : blum beli..
balik sendiri la..
rajen plak die nk hntr kn??
nk kene bebel ngn mak lagi nnti..


kau : ooo
ala..
kan dia rajin amik awk
huhuh
ala..
bebelan mak kejap je


aku : rajen la sgt..
xbleh..
xmau kene bebel slalu..


kau : mst best an
ada mmbe
dtg amik uh


aku : x..
sbb xleh nk tdo..


kau : knp lak/


aku : sebab die xbhnti ckp..
sebab die bwk laju..
sebab sy xselesa..


kau : awk suka dia ya?
tteeettttt


aku : hahaha
xde mkne..


kau : ye la uh


aku : dah biase..


kau : ook
 
 
Hati boleh berubah.
Jodoh & pertemuan tak mampu di ubah.
 
Conversation yang kebiasaan, simple & menarik.(ini apa yang aku rasa)
Aku macam paham kau.
Tapi kau tolong jangan marah aku. 
Harap kita terus bersahabat. 


Selamat Hari Raya Aidilfitri yg ke-4 !!
Maaf Zahir Batin juga.

;)

No comments:

Post a Comment