Friday, September 17, 2010

Kenalkan..Boyfriend saya..


Saya ada kawan lelaki. Saya sayang dia.

Saya juga ada kawan lelaki yang lain. Saya juga sayang dia.

Bila semakin membesar dan semakin mengenali dunia, kawan lelaki saya juga bertambah. Saya juga sayang mereka semua.

Tapi kan rakan2..

Salah ke kalau saya xada 'boyfriend' ketika ini?
Wajib ke untuk perlu ada bila lihat rakan lain ada dan saya xada?

Saya mungkin belum bersedia lagi untuk ade teman yg boleh call saya tiap2 hari untuk tanye itu ini.

Saya mungkin belum desperate lagi untuk berSMS, MMS & 3G sentiase. Dan yang wajib ade sentiasa dlm inbox saya.

Saya mungkin belum bersedia lagi untuk ade teman yg boleh saya ceritakan kepada org lain. Bila jumpe kawan boleh kata 'Kenalkan ini John. Teman istimewa saya'. Sambil senyum malu2. * Blushing *

Saya mungkin belum bersedia lagi untuk ada teman istimewa yang boleh saya luahkan sepenuh rasa sayang, kaseh & chenta (hahaha, gelak guling2 cpt) ini kepada dia. 


Saya mungkin belum bersedia kerana takut Mak & Ayah marah.

Saya mungkin belum cukup dewasa untuk memikirkan semua ini. Tapi saya tahu saiz saya sudah cukup dewasa. Itu xperlu diberitahu.


Saya mungkin takut atau mungkin belum bersedia.
 
Owh.
Mungkin suatu ketika nanti.


No comments:

Post a Comment