Sunday, September 23, 2012

Intern #3



Eh! Sama lah. Lebih kurang. Tapi tak serupa.

Sebagai student praktikal yang konon nya innocent, aku jarang lah nak kecoh depan-depan kalau kena balik lambat. Bila officemate yang lain merungut bagai, baru aku follow lah kan. Haha.

Tapi, sebab lately aku selalu sangat balik lambat, aku baru perasan ada seorang staff senior ni perangai dia sejibik macam si katik. Ala katik si vietnam tu.
Haha.
Oke, bukan perangai je sejibik, tapi nama diorang pun sama ye. Plus, muka abang senior ni pon sepet2 ala katik. Nampak macam aku ni rindu sangat kat si katik ni kan sampai nak cerita dalam blog..
Tapi kalau korang2 yang kenal katik and kenal dengan abang senior kat office aku ni, mesti korang akan kata..'yelah...samelah perangai dorang.'

So,bila time2 kena stayback, and bila ada abg senior ni jugak, hati aku macam jadi terhibur. Tak da lah aku dok pikir sangat yang aku kena balik lewat.


2 comments:

  1. Ahahaha, apa yg buat nampak sama ra?
    Cara cakap ke? Nnti boleh la diketemukan mereka

    ReplyDelete
    Replies
    1. nama mmg dah sama, cara die couter back bila orang tanye tu, mcm si katek.. ade je yg nak di pusingkan..and, bijak pon :) rindu pulak nak gaduh ngn katek..hahaha...

      Delete