Monday, June 14, 2010

Belum cukup hebat untuk serap kehebatan rakan lain yg DEKAN !


Daten kau Dekan kah?
Jauh panggang dari api. Jauh lagi gunung berapi.

Dah tengok dah result dengan mata sendiri. Lega subject investment & operation management lulus sebab carry mark ini yg paling teruk & buruk. Lega lulus je ke?

Jangan lah tanye pointer oke. Sebab jatuh2 lagi semester ni. Seterusnya menjatuhkan cgpa juga. Tiba2 kurang lega sebab kene kejar lagi laju bila masuk new semester. Pasti penat2. Kejar pointer kasi push cgpa kan.

Kalaulah aku..

Owh. Tak ada dah kalaulah. Sekarang ni mestilah je ada. Mestilah & wajiblah untuk serius lebih2 lagi dalam study. Semester akhir. Tak mahu lagi jatuh2. Uish..Semangat nye kan? Lepas cek result memang selalu macam2 semangat akan datang.

Nyesal tak?
Sentiasa tahu yg masa pasti tidak boleh di undur. Tapi kereta boleh undur. Ok merapu. Tak ada kaitan langsung!
Selalu je asyik menyesal kalau result tak memberangsangkan seperti rakan2 yg lain yg hebat bijak bestari lagi pandai belaka. DL lagi kan. Super Power!! Tahniah, salam, peluk cium bangga untuk kau orang yg hebat.

Rakan2!
Jangan kasihan kan saya dan bagi ayt manes sebagai kata semangat. Norden, kau duduk sane diam2 je ok. Next sem jumpa baru bebel balik kalau aku malas sangat. (balok liat kan ?)
Sebab memang padan muka aku kan. Tak consisten dalam study. Padahnye. Yg pasti K.Ngah tak kan respon dengan ayt manes kalau dia tahu result aku nanti. Kakak2 memang suke bebel kpd saya. Ye. Aku pon kdg2. Haha.

3 comments:

  1. heheee :)
    aku rasa mcm nak sokong la apa yg ko cakap tuh dateng.
    lepas tgk result mcm2 semangat dtg kan.
    tapi, yes, mmg kena make sure ada semangat tuh laa.
    last sem dah pon.

    weyy, 'baloq liat'
    baru betoi2 kaw!hahah ;p

    ReplyDelete
  2. Nuryn : kau memang selalu hibernate kan =P

    Wanie : semangat2!!
    Baloq liat eh..pekat siki bunyi..haha..

    ReplyDelete