Thursday, June 10, 2010

Off day lagi kan ?


Rabu kan? Ye. Cuti lagi. Tak2. Rabu kali ni bukan jadi suri rumah lagi. Tapi jadi suri Mid Valley =)
Hari cuti tadi, aku dan Paris bermarathon movie. Xmarathon sangat pon. Tapi kami habis tengok 2 movie jugak la.

Movie : Prince of Persia
Time : 1.30pm
Saya bagi stars : 4.5*

Movie : Lagenda Budak Setan
Time : 4.30pm
Saya bagi stars : 3.5*

Janji utk berjumpa pukul 10 pagi kan. Yela, sory aku lewat. Tambahan pula, Paris telah menundakan jadual asal. Gara2 menunggu kedai spec buka & nak hantar sate kat umah Opah. Paris kan cucu kesayangan Opah!

Paris. Betul. Aku xkesah pon kalau nak keluar naik public transport sebab hari2 kerja pon selalunye aku naik tren. Terbiasa. Penumpang tetap. Haha. Kau je cerita semangat konon kali ni keluar nak cuba naik public transport sebab dah lama xnaik pastu nak rase macam zaman sekolah dulu kan, tapi last2 datang dengan kereta. Ayat kau : 'Aku kesian kat kau je. Panas2 nanti nak tunggu tren lama2'. haha. Geliman aku dengar tau.

Si Drebar at 1st konon nak pergi tengok kat Pyramid, tapi tukar plan pergi Mid bila betul2 dah sampai kat depan Pyramid. Dua2 buat muka xbersalah. Haha. Takpe. Mane ada aku marah. Aku terus angguk & kata : 'kt Mid pon oke. Boleh makan CJ sekali'. Dah lama tau nak makan. Terlaksana. Thank you kau!

Kali ini jadi baik. Habis movie terus pulang ke rumah. Haha.

No comments:

Post a Comment