Tuesday, June 22, 2010

Lelaki !


Lelaki dalam entry ini bukanlah lelaki idaman. Sebab belum lagi gatal nak cerita pasal lelaki idaman. Tetapi lelaki ini ialah lelaki yg xtahu apa masalah kau sebenar dengan aku.

Kau kan memang annoying gile bile muke kau lalu je dekat kaunter aku. Sangat2 menyakitkan hati aku. Pertama kali mamat ni dok tegur, memang kata2 yg dia keluarkan rasenye xpernah sedap telinga ni nak dengar. Kalah auntie2 tahu. Tapi tahankan aje. Pesan Kak Wina.
Xkan aku nak buat perangai awal2 masuk kerja kan. Perlu control ayu.

Apa kau kesah sangat dengar kaler eyeshadow aku? Mascara? Lipstick? Tudung? Baju? Mata aku? Ada kacau kau ke? Gune duit kau ke?
Tak kan?
Masalah lah kau..


Owh dunia. Perlu ke ada lelaki yg macam ni?
Indah kan..

2 comments:

  1. sabar dateng !
    lelaki apakah itu. haha ;p

    ReplyDelete
  2. ish ish... sapa lelaki tu???
    mai cek gi sound skit.. wahahaa...
    sian kt dateng.. xpa, xpa.. ingat pesanan tok guru dateng, guna silat bila perlu ye.. ahahaa~

    ReplyDelete