Tuesday, June 15, 2010

MC


Jarang sekali saya yang MC. Tapi mood saya. Mood saya kurang sehat dan berlanjutan hingga saat ini. Minta maaf awal2 kepada rakan taulan handai sekalian dan kalian yg di sekeliling kalau ada terkasar. Sure. Pasti ada yg terasa kan. Takut tak sedar. Sangat2 maaf.

Balik keje tadi mak tegur pasal pakaian saya lagi. Memang selalu ditegur. Saya agak liat berbanding yang lain.
Ude minta maaf.
Kali ini, betul2 menjadi anak yang baik bila duduk dan dengar bebelan mak tanpa sebarang bantahan. Tiada sebarang bunyi. Mungkin kerana mood yg MC, jadinya kurang bercakap, lebih setia mendengar.

Masuk bilik, dalam kepala seperti memikirkan sesuatu. Tapi xtahu apa yg dipikirkan. Macam2? Serabut. Berselirat.
Satu apa pon tak terfikir.
Ok memang saya pening lagi.
Saya perlukan masa tapi xtahu berapa lama.
Jangan tinggalkan saya..
Maaf tau!
=)

No comments:

Post a Comment