Saturday, June 5, 2010

Saya mahukan..


Saya mahu..
..menonton movie. Lagenda Budak Setan. Jom la korang!  Macam best2 je kan. Sane sini setan. haha. Bukanlah. Yg setan si Israel tu. Kejam!
Yang ini, sane sini orang dok cite pasal movie ni. Dekat blog, fb, tmpt keje, paper, dlm tv pon iklan berkali kali. Pernah baca novel ni time sekolah menengah dulu kalau tak silap. Dah lama dah. Masa zaman layan novel hari2. Kenyang sentiasa dengan novel. Haha. Jalan cerita dia ingat2 lupa. Tambah tertarik nak tengaok cause both hero & heroin dia memang la fevret. Suwittt! haha..
The Karate Kid ke..
Tak pun Prince of Persia ke kan..
Apa lagi ek?
Takpe2. Tahan dulu. Tunggu off day nanti.

Saya juga mahu..

..ucapkan..
Tahniah2 kepada rakan saya!
Akhirnya berjaya menamatkan pengajian. Bulan 8 ni insyaAllah dia akan konvo. Aku ni bila la pula kan. Aku doakan yg terbaik. Ada rezeki sambung degree ye. Jangan tau suke sangat nak pegang duit je.
Juga tahniah2 sebab berjaya menamatkan kursus selama 5 minggu di Terengganu & KL. Wei. Kau hebat la jugak. Hebat sikit ja. Tak pernah jauh dengan family lama2 kan. Sekali dapat jauh kat ceruk sane. Tapi kau main tipu cause baru seminggu kat sane dah balik KL balik. Mengada lebih. Manje! =P

Kau gembira? Aku tumpang selalu.

Lagi..
Saya mahu juga..
..handphone baru. Sesiapa yang dermawan, sukarelawan, jelitawan, rupawan, olahragawan yag baik hati belaka mahu belikan handphone baru utk saya yg memerlukan? Betul perlu sebab dah lama diperlukan since tahun lepas lagi berkeinginan. Nafsu. Tragis. Haha..Nak guna duit sendiri, boleh kot tapi hehe..sayang sayang sayang..Lagi lah bertambah sayang nak guna duit sendiri bila siang tadi terjahanamkan handphone adik. Wajib untuk ganti semula. Nasib baik handphone murah. Jatuh dari tingkat sembilan. 9 ye! Alahai duitku. $$$
Huhu.
 Mak kata try lah mintak kt ayah. 'Mane tau kan'. Mak yg kata tahu. Tapi macam xtermintak je. Tiba2 depan ayah, selalunye akan jadi sangat pemalu. Sopan dan ayu. Kalah kak long & kak ngah kan. Tahan dulu ke? Hmm..Perlu tahu..next month kan dah bukak new semester, banyak lagi nak guna duit. Terasa sangat2 banyak tu (T_T)

Cerita pasal new semester ni, tiba2 macam nak buat2 migrain. Sebab macam malas nak fikir je. Result? CGPA? Rumah sewa? Kolej? Housemate? Roomate? Transport? Kelas malam? Makan minum? Ish2. Jom naik roller coaster jom. Owh teringat! Dah lama tak pergi Genting. Kat TS x berani nak naik. Haha. Biar tambah2 pening. Senangkan sekali jalan.

Tapi sedih lagi bila next sem dah masuk part 6. Semester yg terakhir ok. insyaAllah.
=)



4 comments:

  1. aku tak tgk lagi jugak andd tingin nak tgk jugak. sobss!
    whoaa, aku rupawan. tapi nanti aku fikir dulu na nak beli kat ko ke tak. hahah ;p
    eyh, jom p genting. dah lama ngidam. sobss!

    ReplyDelete
  2. wani n daten sawan.beli kn tipon tok aku

    ReplyDelete
  3. ko depan ayah ko memeang totally different..
    ngaa!!
    wekk wekkk

    ReplyDelete
  4. sape sawan?
    =p
    handphone br pls..

    ReplyDelete