Wednesday, January 11, 2012

Hubungkait.



Harbeler?

Adam Smith?

Heckscher and Ohlin?

Wassily Leontief?

David Ricardo?


Wow! Hottt nye kau. In relationship semua dengan abang2 salleh je kan.


Seorang pon tak ada kaitan dengan aku.


Memang tak ada kaitan langsung dengan salah satu nama diatas. Tetapi mereka memberikan kesan yang amat mendalam. Dalaaaamm saangaaaatt.


Tapi yang seorang ni mungkin ada kaitan dengan aku.

David..bukan David Arumugam (sampaikanlah salam...) tapi David Beckham. Haha.


Eh. Perasan tak? Perasan tak? Lately, rajin benau aku merapu dekat blog kan. Nampak sangat tak bersosial. Tak Amerika langsung.


Oke. Tak lah. Sebenarnya aku sangat kecewa dengan Abang Zuckerberg. "Saya kecewa dengan abang!" Kita clash dulu ye. Maybe nak bertweet tweet lah pulak ;)


Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments:

Post a Comment